Job 200 van 472


Report this listing

Solliciteren



Customer Service medewerker FT of 4/5


Functie

Voor onze klant met vestiging in Ingelmunster, zijn wij op zoek naar een customer service medewerker ( voltijds of 4/5).

Als customer service medewerker beheer je een eigen klantenportefeuille en sta je dagelijks in contact met de accountmanagers. Je hebt geregeld contact met de klanten en bent het interne aanspreekpunt voor andere afdelingen.

Je takenpakket bestaat uit commerciële administratie ( offertes, bestellingen, facturatie) en ondersteuning van de dienst-na-verkoop ( bestelling en facturatie van wisselstukken en herstellingen).

Je maakt deel uit van een dynamisch team van 8 personen.

Jouw profiel

  • Je switcht gemakkelijk tussen verschillende taken en houdt een goed overzicht van wat prioritair is.
  • Je bent klantgericht en werkt graag probleemoplossend.
  • Je werkt graag zelfstandig binnen een team en je bent sterk gemotiveerd.
  • Een goede talenkennis van het Frans ( gesproken en geschreven)wordt gevraagd omwille van het internationale aspect van de job.
  • Ervaring met een ERP pakket is een pluspunt.
  • Er gebeurt veel communicatie via mail
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Groothandel
  • Klanten: Bedrijven
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • Klanten: Ondernemingsraden
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken

Aanbod

Een boeiende job in een moderne, stimulerende en goed gestructureerde werkomgeving waarin zelfstandigheid en eigen initiatief geapprecieerd worden.

Je geniet een aantrekkelijk marktconform verloningspakket en er wordt ook geïnversteerd in jouw persoonlijke ontwikkeling en in een goede work/life balance (o.a. glijdende werkuren).

Na de werkuren kan je je volop uitleven in de fitnessruimte (gratis) en geniet je van happy moments met de collega's (teambuildings, afterdrink,,..)


4/5 werk is mogelijk, je kan je eigen vrije dag bepalen.

Mooi verloningspakket: 3.500-3.800€ + maaltijdcheques van 5,5€/dag + groepsverzekering.
39 uren week, dus extra verlofdagen.
Onmiddellijke vaste aanwerving mogelijk.

Interesse in deze functie?

Solliciteer onmiddellijk online en bevestig je sollicitatie.
Jouw kandidatuur wordt snel beantwoord.

Je kan ons ook rechtstreeks contacteren op 056/21.94.11 of kortrijk.155@adecco.be

Ken je iemand (familie, vrienden, kennissen) die geknipt lijkt voor deze vacature?
Deel ze zeker met hen.

Is deze vacature niet wat je zocht? We hebben nog veel meer in ons aanbod.
Neem een kijkje op onderstaande link

https://www.adecco.be/nl-be/vacatures/resultaten?k=&l=&display=10&branchcode=ADBE_155

Veel succes!


Solliciteren

155 KORTRIJK INDUSTRIE
+32 (0)56 21 94 11

Solliciteren